tisdag 26 mars 2013

Isgrottan

Idag tog jag mig till isgrottan.

Jag hade riktigt tur med vädret och det var riktigt bra skoterleder att vandra på ända fram till grottan. Eller ja man fick plumsa några meter på slutet.

Det var en riktigt häftig upplevelse iaf, men nackdelen var att man såklart ville kika in i grottan med och det var riktigt halt att ens hasa sig upp till öppningen.

Men jag tog mig helskinande hem igen utan nå större skador, lite ont i rumpan bara från att jag kanade ut ur grottan bomp bomp på is hehe

Har lagt upp lite bilder på min sommarsida :)

http://sommarovik.awardspace.info/berg+skog_isgrottan.php





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar