Jag är lite seg med att uppdatera min blogg men :)
I slutet av mars så tog jag med mig kameran på trevliga promenader med mina vänner, enda nackdelen är att jag måste lära mig att hantera den bättre då jag inte har rätta inställningarna för djur som rör på sig hehe o skakhänt är väl inge vidare att vara heller men blev charmiga bilder ändå :)
och tack för att man får följa med på fina promenader, fler av dom framöver hoppas jag :)
2013-03-28
Hälsade på Jenni och lilla Bosse ute i Skagshamn och tog oss en promenad i området.

En väldigt springglad Bosse
I slutet av mars så tog jag med mig kameran på trevliga promenader med mina vänner, enda nackdelen är att jag måste lära mig att hantera den bättre då jag inte har rätta inställningarna för djur som rör på sig hehe o skakhänt är väl inge vidare att vara heller men blev charmiga bilder ändå :)
och tack för att man får följa med på fina promenader, fler av dom framöver hoppas jag :)
2013-03-28
Hälsade på Jenni och lilla Bosse ute i Skagshamn och tog oss en promenad i området.

En väldigt springglad Bosse

2013-03-30
Tog en promenad runt Höglandssjön med Suss och Ilex,
våra kroppar var väl inte hundra friska men vi tog oss runt ändå,
tur vi hade nån med oss som hjälpte till att dra lite :)


























Inga kommentarer:
Skicka en kommentar