lördag 23 juli 2011

Semesterresa 2011



I juli tog jag och pojkvännen en liten semesterresa in mot landet, första stoppet var på junsele djurpark, sedan stannade vi till vid Nämnforsen, där fanns det även hällristningar.





 





Dag 2 kollade vi in Thailändska Paviljongen men vi gick aldrig in, vidare skuttade vi runt vid Döda fallet och avslutade en underbar dag vid Forsaleden. Ett riktigt trevligt ställe som rekommenderas, här fanns en lång forsande å och rätt så badvänlig, dock rätt kallt, men en varm dag ordnar upp det :)
















Dag 3 åkte vi hemåt, med ett stopp vid Sveriges geografiska mittpunkt...
Även om resan var kort, så hann vi se och uppleva mycket, helt underbart helt enkelt :)

fredag 1 juli 2011

Recap mars-juni

Det var visst ett tag sen jag skrev här.. Vad kan ha hänt sen sist då hm...

Slutdestination för dragonwalk
Åkte till London i slutet av mars och hälsade på min syster några dagar, det var riktigt trevligt. Vi besökte många parker, bio, museum, camden, häftig kyrkogård och fick se hennes band spela live :) Hon hade även ordnat ihop en dragonwalk till mig, så vi gick igenom london för att se olika drakstatyer, sånt fångar mitt intresse, helst när jag gillar drakar om ni missat det hehe





Liten visning i Riga
I juni for jag på en till MondayBar kryssning, black and white. Dansade massor och fick gå av i riga en sväng och leka lite turist :) Vädret var underbart och höll mig ute på sundeck mycket, hur kunde man inte göra det hehe :)






 

I slutet av juni gjorde jag och två töser (kicki & suss) till besök i umeå på en fotostudio, roligt då man aldrig stått o blivit fotad i studio förrut så en ny erfarenhet :) Såklart fick jag ju lov o köpa en bild iaf som minne och så tog vi en gruppbild såklart :)

















 
Dagen efter tog jag och kicki oss en tur i skuleskogen till slåttdalsskrevan, riktigt varmt men vi hade skoj med mycket fotande och dansande hehe. Såklart passade vi även på att bada nere i den lilla sjön nedanför skrevan :)