I juli tog jag och pojkvännen en liten semesterresa in mot landet, första stoppet var på junsele djurpark, sedan stannade vi till vid Nämnforsen, där fanns det även hällristningar.
Dag 2 kollade vi in Thailändska Paviljongen men vi gick aldrig in, vidare skuttade vi runt vid Döda fallet och avslutade en underbar dag vid Forsaleden. Ett riktigt trevligt ställe som rekommenderas, här fanns en lång forsande å och rätt så badvänlig, dock rätt kallt, men en varm dag ordnar upp det :) Dag 3 åkte vi hemåt, med ett stopp vid Sveriges geografiska mittpunkt...
Även om resan var kort, så hann vi se och uppleva mycket, helt underbart helt enkelt :)
Även om resan var kort, så hann vi se och uppleva mycket, helt underbart helt enkelt :)






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar