fredag 19 april 2013

Promenad med vänner o hundar :)

Jag är lite seg med att uppdatera min blogg men :)

I slutet av mars så tog jag med mig kameran på trevliga promenader med mina vänner, enda nackdelen är att jag måste lära mig att hantera den bättre då jag inte har rätta inställningarna för djur som rör på sig hehe o skakhänt är väl inge vidare att vara heller men blev charmiga bilder ändå :)
och tack för att man får följa med på fina promenader, fler av dom framöver hoppas jag :)


2013-03-28
Hälsade på Jenni och lilla Bosse ute i Skagshamn och tog oss en promenad i området.



En väldigt springglad Bosse

Den här blev ju lite rolig, då han ser tvåbent ut :)



Bosse busar med matte :)





Fint ute i Skagshamn

 

Passade på att ta en tur ut till Skagsudde också






2013-03-30

Tog en promenad runt Höglandssjön med Suss och Ilex,
våra kroppar var väl inte hundra friska men vi tog oss runt ändå,
tur vi hade nån med oss som hjälpte till att dra lite :)



Men först morgonbusar pappa lite med Zero :)


Snälla Ilex hjälper mamma att bära


Kommer ni sega kärringar? 



Mamma plockar bort så Ilex får springa lite fritt vid sjön...


...och tror det uppskattades väldigt glatt :)


Fina Ilex :)






Oooh mamma kastar nånting, vänta så ska jag hämta :)


 


Suss hade bra syn då hon såg dessa fina rådjur vid sjön