torsdag 11 augusti 2011

Lindfallet

Idag blev det ett äventyr med mamma, Helena och systerdottern Felicia :)
Vi fick för oss att vi skulle kolla upp Lindfallet som vi hade hittat i Naturguiden.

Det var inte det lättaste att försöka hitta dit, vi fick lov att ringa en vän haha
Men tillslut hittade vi iaf vart vi skulle parkera och efter en lång vandring på en riktigt dålig väg så kom vi till vägslutet och gick upp längs stigen som ledde oss till fallet, där vi stannade och fika.
Det var iaf ett fint fall men kanske inget man orkar gå till fler gånger.

Men ska väl kanske lägga upp den på min sommariövik-hemsida iaf sen, men en liten vägbeskrivning, för vi kände oss vilse flera gånger hehe :) 

Vi hade tur med vädret, lite skvitter på tillbaka vägen, men vi klarade oss ifrån regnskuren som vi mötte på hemvägen tur nog :)

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar