måndag 10 december 2012
Kisseungar
Igår var vi och hälsade på hos Patriks mor, de hade fått tre små kisseungar. Med lite tur kanske vi ska få den svartvita lilla sparveln som pep en massa o tog plats :)
Nåra av de söta bilderna jag hann ta :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar