onsdag 23 mars 2011

Riktigt glad o mums me kladdkaka hihi

Mmmm Kladdkaka :)
Hade  inte bakat det på typ två månader så den passade riktigt bra i min mage :)


Alla borde baka sånt gottgott :)
http://www.matklubben.se/matklubben/thesseli/kokbok/?id=5231816&recipeid=14408


Mår mycket bättre nu, influensan försvan tillslut efter  typ fyra  veckor så nu e man piggare och gladare, varit på aktivitet på Samhall via arbetsförmedlningen snart två månader också, tog ett tag o ändra sina vaner o så men trivsamt ställeoch vara på med riktigt trevliga människor, och nu imorgon ska jag prova på praktik på  Hägges också  så får se hur det går där, luktar iaf  riktigt gott haha

Händer annat i livet också på senaste tiden  som gör mig riktigt glad så det klagar jag inte alls över :) hihi,
känns som man har en liten vändning nu så får hoppas att det håller i sig och allt bara blir bättre o  bättre :)

gladglad titta det snöar yay vem bryr sig jag är glad ändå :)

1 kommentar:

  1. De e olagligt å freste me sånna där gosaker jhu

    SvaraRadera