Mmmm Kladdkaka :)Hade inte bakat det på typ två månader så den passade riktigt bra i min mage :)
Alla borde baka sånt gottgott :)
http://www.matklubben.se/matklubben/thesseli/kokbok/?id=5231816&recipeid=14408
Mår mycket bättre nu, influensan försvan tillslut efter typ fyra veckor så nu e man piggare och gladare, varit på aktivitet på Samhall via arbetsförmedlningen snart två månader också, tog ett tag o ändra sina vaner o så men trivsamt ställeoch vara på med riktigt trevliga människor, och nu imorgon ska jag prova på praktik på Hägges också så får se hur det går där, luktar iaf riktigt gott haha
känns som man har en liten vändning nu så får hoppas att det håller i sig och allt bara blir bättre o bättre :)
gladglad titta det snöar yay vem bryr sig jag är glad ändå :)
De e olagligt å freste me sånna där gosaker jhu
SvaraRadera