tisdag 8 februari 2011

massa tankar

Hm varför måste man alltid va full med tankar, tänk vad skönt det skulle vara om det skulle va tyst nån gång emellanåt och man bara hör ett sus eller ett fågelkvitter haha

Igår var mina tankar lite elaka haha gick förbi begravningsbyrån och utanför stod en man och rökte och jag tänkte "akta dig så du inte hamnar där inne också", mjao jag är ju rätt emot rökning har aldrig förstått mig på det menmen folk får ju välja själv haha
Tror det är lite som homosexuella, som har jag inget alls emot, men tror homosexuella och rökning  har en sak gemensamt, om det nu finns en gud eller nånting där uppe som styr så skapade han nog bla  dom två tingen för att minska på den överbefolkade jorden hahaha elak tanke men varför inte haha :)


Förresten så börjar man ju bli omringad  av den här plojtiden med hjärtan överallt också haha "jaja påminn mig om att jag är ensam gör det" haha
Visst saknar man nån att hålla om och dela sin vardag med, hade ju det men ibland går det inte som man hoppas tyvärr, skönt nog har jag iaf min underbara Chaplin, han är min sol. Och vänner och familj hjälper till också älskar er alla :)
Vet ändå inte om jag är redo att ge mig ut på marknaden än, rädd att allt ska gå fel igen antar jag, men nångång måste det ju gå rätt till eller hehe jaja ta en dag i taget :)


Oooooh btw jätte glad den här veckan också för i måndags skrev jag på hyreskontraktet för nya lägenheten som jag kommer få flytta in i nångång mellan 1 mars och 1 maj.. ska bli skoj, hamnar mycket närmare stan då och billigare hyra yaay
kommer bli annorlunda men skoj, får hoppas att chaplin kommer att trivas bara, finns ju ingen balkong, han som älskar att sitta ute o skälla  på fåglarna hihi får ordna det på nå sätt ändå :)










avslutar med ett litet fint citat jag hittade

Love is like a river, always changing,
but always finding you again somewhere
down the road.
~ Kelly Elaine ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar