måndag 24 januari 2011

Härlig dag :)


Härlig början på  dagen förrutom att man somna sent och en katt som börja trampa på en tidigt så man fick lite sömn, men iaf härlig början ja... man kliver  upp och tittar ut, ser lite blå himmel och mätaren står på +5... Man blir genast glad och känner att idag måste jag gå ut :)

Efter man gjort sig klar så skuttar man glatt in till stan, lättklädd men svettas ändå, uj är visst inte van med sån värme ute haha
skuttar igenom  stan och ner till hamnen, går stråket tills jag  kommer till bakom arenan och sätter mig på en bänk och fick njuta  av en underbart vacker solnedgång, det var lugnt och skönt o att bara sitta och titta på så man nästan aldrig ville kliva upp :)














Vandrade sedan tillbaka till stan och fick för mig att gå o kolla in lite reor och tur nog gjorde jag lite fynd, hittade en fin svart kofta för 50kr, hade kostat 399, niiiice :) sedan hittade jag även ett linne för halvapriset 50kr, och kände att näää jag måste köpa andra färger än svart och blått så blev brunt :) så rätt stolt över mina inköp, 100kr för värdet av  500kr :) bra procentrea hihi

Nu blir det nog och hitta nån brafilm och lite sugen på att göra lite chokladbollar, får se hur det går :)

vink sålänge :)

1 kommentar:

  1. Lät otroligt härligt...Längta tills de e sommar å man kan sitta på balkongen å njuta av kvällen =D

    SvaraRadera