måndag 17 januari 2011

Tillbaka med nya krafter

And I’m back, var riktigt längesen man skrev, men nu ska jag försöka skärpa mig :)

Har ändrat min bloggadress pga för mycket spam, så fårseomdet går bättre nu :)

Ni har inte missat så mycket så det är bara att se framåt… Och framåt ser jag, helst nu när jag har bokat resa till london till början av april, ska bli riktigt skoj o få hälsa på syster igen :)

Jag har fått för mig att jag ska försöka kämpa med  att få min kreativitet tillbaka med dikter o teckna o sånt.. vi får se hur det går… Här är iaf en dikt jag skrev mitt i natten när jag inte kunde sova, förlåt om den verkar dyster, men mörka dikter har alltid lockat mig :)

“Pain”















Pain is what I am used to
Pain is what i have learned to love

When life is finally peaceful
I have to find a way to destroy it
So I can feel the pain again
Cause that is the only thing i know how to handle

I love hapiness too, but it is nothing that I can trust
It won’t always be there for you, but pain will

Happiness can comfort you, but pain will make  you stronger
And when you are strong enough, you will have nothing to fear
Maybe then, just maybe
I can find it in my heart to let myself be happy

And finally I might be able to sleep at night
with a smile upon my face, thinking that tomorrow will be a great day

1 kommentar:

  1. Fin om än sorgsen, känslan känns igen, många som har den, tyvärr, att inte våga glädjas åt glädjen - välbefinnandet, trygghet, att våga må bra. Hoppas våga må bra(fast ändå stark) känslan är hos dig oftare än den andra. Kramen från mi/ Lil

    SvaraRadera